English version of this page

Kommende arrangementer

Tid og sted: , Thon hotel Arendal, plenumsalen

Et samlet innovasjonsøkosystem kommer med innspill til regjeringens veikart for helsenæringen. Vi er klare til å bidra med konkrete tiltak!

Tid og sted: , Bakgården, Arendal sentrum

Samfunnet må bruke mer kunstig intelligens (KI) og det må skje raskere for at vi skal klare å løse store utfordringer i alle sektorer. Vi inviterer til en samtale for å se nærmere på konkrete utfordringer og mulige løsninger.

Tid og sted: , Forum, Oslo Science Park

Denes Hnisz, group leader at the Max Planck Institute for Molecular Genetics, will come to present his research at NCMM. The title of his talk is "Transcriptional condensates in health and disease".

Tid og sted: , Ullevål sykehus (SIM-senteret)

Den 5. september i år arrangeres det seminar om brukermedvirkning i selvmordsforskning. Gratis inngang, begrenset antall plasser.

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Can innovation and technology reshape healthcare for a sustainable future?

Tid og sted: , Litteraturhuset in Oslo

The Centre for Molecular Medicine Norway, NCMM, will host the 13th Nordic EMBL Partnership meeting in September 2024 in Oslo.

Tid og sted: , Grand Bergen

Seminaret finner sted på Grand Bergen den 19. september.

Tid og sted: , Realfagsbiblioteket

Velkommen til vårt dScience lunsjseminar i Realfagsbiblioteket.

Tid og sted: , Sundvolden hotel, Dronningveien 2, 3531 Krokkleiva

Helseøkonommiljøene i Norge inviterer til presentasjoner og diskusjoner om dagsaktuelle helsepolitiske problemstillinger. Slik som ventetider; beslutningsusikkerhet i økonomisk evaluering; perspektiv og prioriteringer; allmennlegetjenesten; fedme, Alzheimers og nye behandlinger.

Til dette har vi blant annet to internasjonale eksperter Professor Luigi Siciliani (ventetider) og Professor Leona Haakart - van Roijen (økonomisk evaluering) og flere nasjonale fagpersoner, slik som Områdedirektør Kjetil Telle (leder av allmennlegeutvalget), Professor Eline Aas (deltager i ekspertutvalget for prioriteringer og perspektiv) og Professor Jon Magnussen (leder av sykehusutvalget).

Tid og sted: , Oslo Science Park, Gaustadalléen 21, Oslo

Spend a day with great science, innovation and networking opportunities at this meeting place for academia, the institute sector, the public sector, start-ups and industry.​ Topic: Artificial intelligence in life sciences and energy. The conference is a part of Oslo Innovation Week 2024.

Tid og sted: , Fauna, Forskningsparken

SPARK Norway Educational Forum are monthly open meetings organized by UiO:Life Science and SPARK Norway partners.

Tid og sted: , Scandic Oslo Airport

Hvert år arrangerer Senter for medisinsk etikk et innføringskurs for medlemmer av kliniske etikk-komiteer og etikkråd. Et sentralt tema for kurset er: Hvordan jobbe med etikk i praksis?

Tid og sted: , Oslo Science Park, Forum auditorium

Welcome to the first UiO Growth House innovation hangout of 2024 – a meeting place for academia and industry. This hangout is a collaboration with Health2B and The Intervention Centre at Oslo University Hospital.

Tid og sted: , Domus Medica

Are you interested in finding out more about AI (artificial intelligence) and its use in medicine, research and teaching from a global health perspective?

Tid og sted: , Hurdalsjøen Hotell & Spa

The annual Centre Digital Life Norway conference will be held at Hurdalsjøen Hotel October 14.-15. 2024

Tid og sted: , Realfagsbiblioteket og Sophus Lies auditorium

dScience ønsker velkommen til årets Data Science Day.

Tid og sted: , Hagen 3, Forskningsparken

Tid og sted: , Realfagsbiblioteket

Velkommen til vårt dScience lunsjseminar i Realfagsbiblioteket.

Tid og sted: , Oslo, Norway

31. oktober og 1. november 2024 arrangeres for 14. gang LAR-konferansen – sentralt i Oslo på Radisson Blu Scandinavia.

Tid og sted: , Fauna, Forskningsparken

Tid og sted: , Soria Moria Hotell

Senter for medisinsk etikk arrangerer årlig et nasjonalt høstseminar for medlemmer av kliniske etikk-komiteer (KEK) i spesialisthelsetjenesten. Seminaret bidrar til erfaringsutveksling og kompetanseheving.

Tid og sted: , Realfagsbiblioteket

Velkommen til vårt dScience lunsjseminar i Realfagsbiblioteket med Einar Broch Johnsen.

Tid og sted: , Oslo Science Park, Forum auditorium

Welcome to the first UiO Growth House innovation hangout of 2024 – a meeting place for academia and industry. This hangout is a collaboration with The Life Science Cluster.