Rekrutteringseminar for Forskerlinjen

Er du nysgjerrig på forskning og går på modul 1-3 på medisinstudiet ved Det det medisinske fakultet, UiO? Da håper vi du har lyst til å komme og finne ut mer om Forskerlinjen og hva den kan tilby deg.

Bildet kan inneholde: smil, skjorte, samfunnet, engineering, begivenhet.

Leter du etter et forskningsprosjekt som er midt i blinken for deg? Møt opp og se om du finner prosjektet og din fremtidige veileder! Foto: Amalie Huth Hovland, UiO

Møterom Undredal, Sogn arena (1 et.), 16:30–17:15

• Presentasjon av Forskerlinjens ledelse og administrasjon
  • Hvorfor velge Forskerlinjen? Litt om opptakskrav, studieplan mm.
  • Råd og tips fra de tillitsvalgte

Kantinen Sogn Arena, 17:15–18:30

Presentasjoner og informasjon ved posterne

• Aktuelle prosjekttilbud
  • Postere med prosjekter kan henges opp fra kl. 14:30 den 28. februar. Det er også mulig å levere posteren på forhånd i Fakultetets resepsjon (2. et. Sogn Arena) frem til og med mandag 27. februar. Resepsjonen er åpen mellom kl. 08:00 og 15:00. Vi henger opp de posterne som er innlevert på forhånd, slik at de henger klar til dere når seminaret starter.
  • Posterens maksimumsmål 95 cm x 135 cm (BxH)

For å ha en oversikt over hvem som ønsker å komme på rekrutteringsseminaret, ber vi om at du melder deg på i vårt nettskjema.

Velkommen!

Publisert 6. feb. 2023 16:28 - Sist endret 7. feb. 2023 15:32