Andre

Tidligere

Adapting machine learning to Norwegian health data to enhance causal analyses of patient pathways and patients’outcome.

Tid og sted: , Realfagsbiblioteket

Vi står på terskelen til en ny æra med kunstig intelligens. En teknologisk revolusjon som har potensialet til å forme samfunnet på måter vi knapt kan forestille oss. Denne grensesprengende utviklingen utfordrer ikke bare vår forståelse av teknologi, men vil også kunne ha betydelige konsekvenser for kjønn, inkludering og likebehandling. Hvordan vil et samfunn, hvor kunstig intelligens stadig tar mer plass, se ut?

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Velkommen til lunsj og fokus på abort og demokrati på kvinnedagen!

Tid og sted: , Auditoriet, Frederik Holsts hus

Johanne Sundby får Kongens fortjenstmedalje for sin mangeårige og mangfoldige virksomhet innen kvinnehelse, både i Norge og internasjonalt.

Tid og sted: , Zoom

Welcome to a course in the statistical package Stata. The course is aimed at PhD. candidates, Post Doctors and Researchers in Medical Statistics and Epidemiology in general.

Tid og sted: , Auditorium 124, Frederik Holsts hus

Senter for medisinsk etikk (SME) og førsteamanuensis Morten Magelssen inviterer til bokseminar.

Tid og sted: , Zoom

Tid og sted: , Webinar

Integrated care for older people: how to move forward? The SUSTAIN roadmap.

Tid:

Valgkomiteen inviterer  både ansatte og studenter til uformell valgvake mandag 15 oktober kl 16:30 på Bicks.

Tid og sted: , Auditoriet, Frederik Holsts hus

Møt kandidatene til årets instituttledervalg ved Institutt for helse og samfunn på allmøtet fredag 21. september.

Tid og sted: , Aud 124, Frederik Holsts hus

Symposium for uteksaminerte kandidater ved avdeling for sykepleievitenskap. Vi ønsker å invitere alle interesserte til å delta på en unik mulighet til å få innsikt i spennende og aktuelle masteroppgaver.

Tid og sted: , Litteraturhuset

Helsetjenesten i USA har store utfordringer, og fremtiden er nå mer usikker enn på lenge. På denne boklanseringen vil Obamacare-arkitekt Dr. Ezekiel Emanuel presentere sin kommende bok "Prescription for the Future".

Tid og sted: , Litteraturhuset, rom Nedjma

Professor Gunnar Tellnes er redaktør for bok om hvordan gode krefter kan arbeide for et sunt og trygt lokalsamfunn. Hovedtanken er å styrke individ, samfunn og miljø mot bedre folkehelse, trivsel og velferd. Boken viser bredden i folkehelsearbeidet, er kunnskapsbasert og refererer til praktiske erfaringer, undersøkelser og fakta.

Tid og sted: , Aud, Frederik Holsts hus

Symposium for uteksaminerte kandidater ved avdeling for sykepleievitenskap høsten 2015 og våren 2016. Vi ønsker å invitere alle interesserte til å delta på en unik mulighet til å få innsikt i spennende og aktuelle masteroppgaver.