Vellykket kurs i medisinsk publisering

Forskningsgruppen Klinisk Effektforskning har nylig holdt et kurs i medisinsk publisering ved Universitetet i Bari i Italia. Kurset var svært vellykket og deltakerne var fornøyde både med gjennomføring og innhold.

Foto: University of Bari Aldo Moro

Professor Michael Bretthauer og Førsteamanuensis Mette Kalager holder jevnlig kurs i medisinsk publisering, og disse har blitt populære blant forskere både i Norge og i utlandet. Kurset er et samarbeid mellom Universitetet i Oslo, Oslo Universitetssykehus, Tidsskriftet for den Norske Legeforening, Harvard Medical School og New England Journal of Medicine. Bildet er fra årets kurs som ble holdt ved Universitetet i Bari sammen med Professor Piero Portincasa, Professor J.Thomas Lamont og Dr Erlend Hem.

Publisert 20. mai 2015 10:33 - Sist endret 20. mai 2015 10:33