Hør Mette Kalager i podcast om pandemi, politikk og føre-var-prinsippet

Da Mette Kalager sist besøkte den kjente podcasten Wolfgang Wee Uncut, skapte det mye oppmerksomhet. Nå tar de sats igjen, og diskuterer alt fra FHI og munnbind, til vaksiner og sykehuskrise.

Skjermdump av podcasten Wolfgang Wee Uncut på Spotify, episode 371
Lege og professor Mette Kalager besøker igjen podcasten Wolfgang Wee Uncut og diskuterer pandemi, folkehelsetiltak og andre temaer knyttet til pandemien vi har bak oss. Foto: Skjermdump fra Spotify.

Lege og professor Mette Kalager ved Universitetet i Oslo og Oslo universitetssykehus var en tydelig stemme under pandemien, både i akademia og i media. Hun besøkte Wolfgang Wee's podcast "Wolfgang Wee Uncut" i januar 2022, og dette møtet resulterte i mye oppmerksomhet. Kalager har under hele pandemien og i ettertid vært en forkjemper for at vi må vite at et tiltak fungerer før vi innfører det, noe hun til tider har møtt en del motstand mot. Nå, etter at pandemien er over, er det kanskje flere som tenker som Kalager?

Kalager er tilbake igjen i Wolfgang Wees studio. Hør den spennende diskusjonen her (Spotify, episode nr. 371).

Hør også den forrige podcasten med Mette Kalager og Wolfgang Wee fra januar 2022 (episode nr. 207).

Podcasten Wolfgang Wee Uncut kan høres på Spotify.

Emneord: kalager, pandemi, wolfgang wee, FHI Av Anita Aalby
Publisert 11. apr. 2023 13:49 - Sist endret 11. apr. 2023 13:49