Tidligere arrangementer

Tid og sted: , Runde aud, Domus Medica, Sognsvannsveien 9

Vilhelm Magnus lab og Nevrokirurgisk avdeling inviterer til Åpent symposium om translasjon / CNS-forskning

Tid og sted: , Auditorium, Nye Nord, 5 etg., Akershus universitetssykehus
Tid:

A broad partnership of Norwegian Universities and the institute sector is now initiating the Norwegian Network for the Promotion of SSH-perspectives in Horizon Europe (NOSSH).

Tid og sted: , Søsterhjemmet, 1. etg

Forskningslunsj i Medisinsk klinikk, åpent for alle interesserte.

Tid og sted: , Litteraturhuset, Wergeland

Hvordan kan vi stoppe den neste influensapandemien? Kan vi få immunsystemet til selv å angripe kreftceller?

Tid og sted: , Auditoriet, Inngang 1, Ahus

Akershus universitetssykehus inviterer lokalbefolkningen til spennende foredrag med fokus på fag og forskning ved sykehuset.

Hjernesykdommer kan gi bevegelsesforstyrrelse, redusert evne til egenomsorg, ofte endret psyke, stemningsleie, hukommelse og en rekke andre symptomer.

Tid og sted: , Blått auditorium, Rikshospitalet

Invitasjon til møte mellom Tidsskriftets redaksjonskomité og fagmiljøene på Østlandet.

Tid og sted: , Rødt Auditorium, Laboratoriebygget, Bygg 25, Ullevål sykehus

I forbindelse med sitt 25-årsjubileum arrangerer Oslo Diabetes Forskningssenter et jubileumssymposium i samarbeid med UiO, OUS og Diabetesforbundet.