Ledig stilling som administrativ leder ved NSSF

Det er ledig stilling som administrativ leder (Avdelingsleder SKO 1407) ved Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging (NSSF). Søknadsfrist: 25. januar. Les mer om stillingen og søk her

Administrativ leder er en sentral støttefunksjon for senterleder i universitetsadministrative oppgaver. Stillingsinnehaver ivaretar den daglige administrative driften ved NSSF og legger til rette for administrativ støtte og bistand til universitetsansatte.

Administrativ leder skal påse at administrativ virksomhet ved senteret utøves i samsvar med lover, avtaler og retningslinjer gitt av overordnet myndighet ved UiO. Administrativ leder vil ha personalansvar for teknisk/administrativt ansatte og administrativ personaloppfølging av alle ansatte. Stillingsinnehaver skal også bidra til at senteret oppfyller sine forpliktelser overfor finansiører og eksterne oppdragsgivere og samarbeidspartnere.

NSSF er Norges ledende senter innen selvmordsforskning og -forebygging med omfattende klinisk og epidemiologisk forskning, samt kartlegging av selvmord i psykisk helsevern og tverrfaglig spesialisert rusbehandling. Senteret har et aktivt samarbeid med lignende forskningssentre internasjonalt. Vi tilbyr utdanning i Dialektisk atferdsterapi (DBT), utdanning i Forlenget sorg-terapi (FST) og kurs i klinisk suicidologi.

Mer informasjon om NSSF

Av Elma Secerovic