Ledig stilling som rådgiver, kartlegging av selvmord i psykisk helsevern

Det er ledig et 8-10 måneders vikariat (100 %) som rådgiver ved Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging (NSSF). Frist 6. mai. Mer informasjon og søk stillingen

Øye og øyebryn på lilla banner. Foto

En av våre medarbeidere knyttet opp mot Kartleggingssystemet skal ut i svangerskapspermisjon. Vi søker derfor en dyktig og selvstendig medarbeider for tiltredelse i starten av august.

NSSF er et forskningssenter under klinikk psykisk helse og avhengighet (PHA) ved Det medisinske fakultet, Universitetet i Oslo.

NSSF driver på oppdrag av Helsedirektoratet et nasjonalt kartleggingssystem for selvmord under behandling i psykisk helsevern og tverrfaglig spesialisert rusbehandling. Prosjektet er implementert og har en etablert struktur for datainnsamling og en omfattende database.

Mer informasjon om Kartleggingssystemet

Publisert 17. apr. 2024 14:34 - Sist endret 17. apr. 2024 14:53