Nytt kull masterstudenter på plass

Et nytt kull studenter i Erfaringsbasert master i psykososialt arbeid startet mandag 19. september.

Disse 20 studentene har valgt studieretningen Rus- og avhengighetsproblematikk.

Mastergradsprogrammet har tre studieretninger: rus- og avhengighetsproblematikk, selvmordsforebyggende arbeid og vold og traumer. Programmet er forankret ved Institutt for klinisk medisin ved Det medisinske fakultet og går deltid over 3 år.

De nye studentene ble tatt imot av ledelsen og studieadministrasjonen ved de tre ansvarlige sentrene for studiet: SERAF - Senter for rus- og avhengighetsforskning, NKVTS - Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress og NSSF - Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging.

SERAF har ansvar for studieretningen rus- og avhengighetsproblematikk hvor 20 studenter er blitt tatt opp utfra 71 søkere.

Det var god stemning under oppstart for det nye kullet og SERAF ønsker studentene lykke til med studiene!

Publisert 21. sep. 2011 14:21 - Sist endret 21. sep. 2011 14:29