English version of this page

Arrangementer ved MED i 2024

Kommende

Tid og sted: , Hjerneteltet

Avansert billedforskning av hjernen: Hva er potensiale og hva er dagens status

Tid og sted: , Arendal bibliotek

Pandemi, krig og terror: Hva er medisin- og helsefakultetenes betydning for nasjonal beredskap?

Tid og sted: , Oslo militære samfunn

Professor Maria da Graça Raposo og direktør Richard J. Hatchett utnevnes til æresdoktorer ved UiO, og vil i den anledning holde forelesninger.

Tid og sted: , Teknisk museum

Møt hjerneforskere, se inn i kroppen med VR-briller, lær om hjerteforskning, kosthold, produksjon av proteser og hvordan bærekraft og helse henger sammen. Velkommen til forskningstorg for hele familien!

Tid og sted: , Studentkjelleren Escape, Forskningsparken

Forsker Grand Prix er norgesmesterskapet i forskningsformidling. Denne kvelden skal ti deltakere konkurrere, bare to går videre til nasjonal finale.

Tidligere

Tid og sted: , Melahuset, Mariboes gate 8, 0183 Oslo

MED ønsker å legge tilrette for debatt og få frem viktige problemstillinger som en del av fakultetets arbeid med likestilling, diskriminering og mangfold. Bli med du også!