Tidligere

Tid:

Det medisinske fakultet ønsker å hedre studenter som har oppnådd cand. med. grad. Seremonien finner sted i Universitetets aula.

Tid og sted: , Union371 Blindern

Vil du være med å diskutere hva fakultetet kan gjøre for studentenes psykiske helse? Vi ønsker medisinstudentene våre velkommen til dialogmøte med pizza og uformell prat.

Tid og sted: , Silurveien 2

På Åpent hus kan du komme og gjøre deg kjent med lokalene og de ulike eksamenssystemene.

Tid og sted: , Ullevål sykehus, US25 Labbygget, Grønt aud

Kom på frokostmøte for kull H21og hør om spennende muligheter i medisinstudiet. Samtidig nyter du en kopp kaffe og noe å bite i.

Tid og sted: , Ullevål Sykehus Kreftsenteret (bygg 11), Aud 1

Kom på frokostmøte for kull H20 og hør om spennende muligheter i medisinstudiet. Samtidig nyter du en kopp kaffe og noe å bite i.

Tid og sted: , Foajeen på Domus Medica

Kom og finn ut hva slags foreninger vi har ved Det medisinske fakultet!

Tid og sted: , Lille auditorium, Domus Medica

Vil du reise på utveksling? Nysgjerrig på mulighetene og hvilke land du kan studere i? Kom på infomøte! Åpent for alle medisinstudenter.

Tid:

Tid og sted: , Foajeen på Domus Medica

Kom og finn ut hva slags foreninger vi har ved Det medisinske fakultet!

Tid og sted: , Rikshospitalet og Zoom. Se hver enkelt del for detaljer om sted.

Velkommen til to uker med aktiviteter, spesielt tilpasset deg som hadde KLoK-uke i januar 2022 og nå skal skrive prosjektoppgave. Delta på søkekurs, foredrag om akademisk skriving, kurs i kildebruk, kritisk vurdering og referering, og få hjelp og veiledning av bibliotekarer og skrivementorer.