Informasjonsmøte om utveksling på medisinstudiet

Vil du reise på utveksling? Nysgjerrig på mulighetene og hvilke land du kan studere i? Kom på infomøte! Åpent for alle medisinstudenter.

Bildet kan inneholde: smil, landformer langs kysten og havet, turisme, plantsamfunn, fritid.

Et semester utenlands gir erfaring og opplevelser for livet. Foto: Helene Rontèn

Enten du allerede har bestemt deg for å reise på utveksling, eller du bare er nysgjerrig på hvordan dette foregår, kom på informasjonsmøte om utveksling for medisinstudenter.

Program:

15:15- Gjennomgang av utvekslingsmuligheter, søknadsrutiner etc. v/koordinator for utveksling

15:45 - Studenter forteller om sine opplevelser på utveksling

Vi serverer pizza og brus etter programmet, ca 16:30

Studenter fra alle moduler på medisin er velkomne!

• Møtet kommer tett opptil søknadsfristen som er 15. september.  Ønsker du å søke utveksling for våren 2024 - se informasjon her.

Publisert 20. des. 2022 13:23 - Sist endret 4. juli 2023 13:03