Livlig og munter jente på 7 søker personlig assistent

BPA ordning

Arbeidsgiver: Uloba SA. www.uloba.no

Omfang: 5.5 til 7 timer per uke, mulighet for inntil full uke noen uker i året. Reiser vil også være aktuelt. Alt dekket og med lønn.

Arbeidssted: Oslo og omegn, og mulig også til og med Bergen og utenlands en gang i året.

Arbeidsoppgaver:
Bistå i fritidsaktivitet, trening, hobbyer og av til hjemme eller på kortere eller lengre reiser. Sikre at alt nødvendig traumeutstyr er tilgjengelig ved litt lengre vei til hjemmesykehus
- Assistere med aktiviteter og daglige gjøremål hvor som helst det passer deg sammen med henne
- Assistere med personlig hygiene, men veldig sjelden. Mest passe på at hun vasker hendene ofte nok.
- Assistere på kortere og lengre reiser

Hva forventer jeg av deg?

Supert om du er tålmodig, løsningsorientert, fleksibel. Jeg kan tilpasse meg dine planer.

Pålitelighet i kommunikasjon med pappa vil være nødvendig. Jeg kan love at du vil lære mye tegnspråk og mye om et ultra sjeldent syndrom og enda sjeldnere kombinasjon med stort hørselstap. Kjempenyttig for en sykepleier- og legestudent som har ambisjoner om å være hestehodet foran.

Jeg jeg er helt normal snart 8 år når jeg får medisiner og litt tegnspråklig kommunikasjon.
Pappa sier jeg er annoyingly happy all the time...

Aktuelt: Liker hester og store dyr, skole, å bli kjent med nye mennesker og dyr. Bade, svømme, dykke, skøyter, ski, tegne, male, synge, danse og til og med bake.
Buss, t-bane, trikk, tog og bil er helt supert. Slår allerede 1.350km/uke i transport 😉

Jeg trenger hjelp til å utvikle kommunikasjon, gjennomføre daglige aktiviteter, være med på faste behandlingsavtaler og kos og lek både inne og ute.

En liten del av jobben kan også være å hjelpe meg med å ta medisin til riktig tid.

Spørsmål? Kontakt Anders på tlf. 4799 8967
anders.kleppe@alumni.nhh.no