Nye medarbeidere MED-studieinfo

Vi leter etter nye studentmedarbeidere som kan begynne å jobbe deltid fra mars/april. Søknadsfrist 17. mars

Arbeidsoppgavene er knyttet til studieinformasjon i skranke, per telefon og e-post, samt enkel saksbehandling og forefallende arbeid.

Du må være serviceinnstilt, nøyaktig, systematisk, ha stor arbeidskapasitet og gode datakunnskaper. Du må også trives i et ungt og hektisk miljø. Erfaring fra kundeservice og/eller informasjonsarbeid er en fordel samt kjennskap til Det medisinske fakultet. Studenter i begynnelsen av studiet vil bli foretrukket.

Arbeidstid er ca. 3-4 timer per uke (typisk 1 ettermiddag kl.12-15). I perioder som semesterstart og sommerferien kan det være behov for mer. Vi leter etter noen som kan begynne snarest mulig.

Stillingen lønnes som konsulent i tilsvarende l.t. 38 (ca. 219,3 kr i timen).

Spørsmål?  Kontakt Nele De Vos (n.de.vos@medisin.uio.no).

Søknad og CV sendes til n.de.vos@medisin.uio.no

Publisert 29. feb. 2024 12:55 - Sist endret 29. feb. 2024 12:55