English version of this page

Forhåndsannonsering av et seminar om vaksineforskning

Richard Hatchett, CEO i Coalition for Epidemic Preparedness Innovations, besøker Universitetet i Oslo i september for å motta et æresdoktorat. I den anledning arrangerer P1H et seminar om norsk vaksineforskning.

Røde og lyse viruspartikler mot en svart bakgrunn

Stylized SARS-CoV-2 virus
Image generated by OpenAI’s DALL·E 3, April 21, 2023

Tirsdag 3. september 2024 arrangerer vi et seminar om vaksineforskning ved Senter for pandemi- og én-helseforskning i Oslo. Dette spesielle arrangementet sammenfaller med den prestisjetunge prisutdelingen til Richard Hatchett, administrerende direktør i Coalition for Epidemic Preparedness Innovations (CEPI), som dagen før mottar et æresdoktorat fra Det medisinske fakultet ved Universitetet i Oslo.

Seminaret vil være en utmerket plattform for å vise frem og fremme den fremragende vaksinerelaterte forskningen som utføres i Norge. Vi vil invitere anerkjente eksperter fra ulike fagområder som immunologi, virologi, epidemiologi og folkehelse til å dele sin forskning og innsikt. Samlingen vil ikke bare fremme kunnskapsutveksling, men også gi en unik mulighet til å knytte kontakter med likesinnede fagpersoner, beslutningstakere og industriledere som deler et felles mål om å bekjempe smittsomme sykdommer gjennom avansert vaksineforskning.

Bli med når vi diskuterer de siste fremskrittene, utfordringene og fremtidsutsiktene innen vaksineutvikling og utforsker innovative strategier for bedre beredskap mot pandemier og utbrudd.

Sett allerede nå av datoen for dette etterlengtede arrangementet tirsdag 3. september, og følg med her for mer informasjon og påmelding.

Av Jason D. Whittington
Publisert 8. mars 2024 17:27 - Sist endret 9. apr. 2024 08:49